• Nieuws
  • Rubrieken
    • Hoezo Hart voor Heino
    • Hoezo Beroemd
    • Hoezo Cultuur
    • Hoezo Topsport
    • Hoezo Wandelen
    • Hoezo Wonen
  • Advertorials
  • Adverteren
  • Contact
Hoezo Heino?
Hoezo Heino?

  • Nieuws
  • Rubrieken
    • Hoezo Hart voor Heino
    • Hoezo Beroemd
    • Hoezo Cultuur
    • Hoezo Topsport
    • Hoezo Wandelen
    • Hoezo Wonen
  • Advertorials
  • Adverteren
  • Contact
Home
Geen categorie

Dorpsopticiën gaat mee met de wereldse trends

5 december 2016 0 reacties
Dorpsopticiën gaat mee met de wereldse trends
Juwelier/Opticiën Boerdijk speelt zich in de kijker met nieuw merk brillen: Roger

Dorpsopticiën gaat mee met de wereldse trends

“Het is gewoon een geinig brilletje. Apart en daarom juist mooi.” Als je haar niet hebt gezien, denk je misschien dat deze uitspraak over de lippen komt van een hippe twintiger die de aandacht graag op zich wil vestigen. Niets is minder waar. De dame in kwestie telt maar liefst 81 lentes en is de eerste die bij Juwelier/Opticiën Boerdijk de deur verlaat met een echte Roger bril. Dit nieuwe, trendy merk wordt sinds kort ook in Heino verkocht.

Hoe nieuw het merk is, blijkt wel als Peter en Vincent Boerdijk op zoek gaan naar informatie. Ten tijde van het gesprek heeft zelfs de leverancier nog geen tekst en foto’s beschikbaar voor reclamedoeleinden. Eigenlijk hebben we het ook niet nodig. Het model in kwestie is een goed uithangbord en de eigenaren weten zelf natuurlijk ook wel waarom ze het merk hebben toegevoegd aan het reeds uitgebreide assortiment. “Als er iets nieuws op de markt komt, doen we daar graag aan mee. Alleen al om aan te tonen dat je voor een bijzondere, modieuze bril niet naar de stad hoeft te gaan.”

Samen proberen we het nieuwe merk Roger te typeren. De nieuwe bril kent een rond montuur en het is in diverse kleuren verkrijgbaar zonder direct heel bont te zijn. Wat vooral naar voren komt, is de dikkere zwarte rand rondom de kleur waarmee de bril iets krijgt dat herkenbaar is van een Walt Disney cartoon. “Het is inderdaad een opvallende lijn”, beamen Peter en Vincent. “En dat is nu juist waarom ik ‘m heb gekozen”, zegt het 81-jarige model die zo blij is met haar nieuwe aanschaf dat ze zelfs gebak heeft meegenomen.

Op het eerste gezicht lijkt het misschien een gewaagde bril om in een plattelandsdorp te verkopen, maar volgens de Boerdijkjes is de belangstelling voor trendy brillen juist groeiende. “Die worden hier in de regio toch steeds beter verkocht. Zowel bij dames als bij heren. En met dank aan verschillende leveranciers kunnen we laten zien dat we met de trends van de wereld meegaan.”

Delen:

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Vorig artikel Heino is Taalpunt rijker
Volgend artikel Is Heino broedplaats voor muzikaal talent?

HoezoHeino

Gerelateerde berichten
Gevraagd: creatief talent voor Kunst in de Kerk tijdens Pompdagen (20 - 24 augustus)

Gevraagd: creatief talent voor Kunst in de Kerk tijdens Pompdagen (20 - 24 augustus)

15 mei 2025
Een nectar-kroeg voor vlinders

Een nectar-kroeg voor vlinders

19 september 2024
Woodland: ‘Ik denk wel dat ik het kan’

Woodland: ‘Ik denk wel dat ik het kan’

16 juli 2024
Meest gelezen
Bakkerij Van der Most: waar vernieuwing en vakmanschap samenkomen
Advertorials

Bakkerij Van der Most: waar vernieuwing en vakmanschap samenkomen

1 dec 20251077
De medici uit de Formule 1 kunnen in Heino geschoold worden
Advertorials

De medici uit de Formule 1 kunnen in Heino geschoold worden

5 dec 2025916
“Ik houd niet van half werk, ik geef altijd 110 procent”
Hoezo Topsport

“Ik houd niet van half werk, ik geef altijd 110 procent”

3 dec 2025828
Contact

Heb je suggesties, vragen, complimenten of klachten over de Hoezo Heino?

Stuur een bericht!

Adverteren?

Hoezo Heino nodigt adverteerders uit om zich te profileren en te presenteren met bijzondere en stijlvolle uitingen. Bel of mail ons voor meer informatie.

Of ga naar onze contactpagina!

Laat mensen meegenieten!

Hoezo Heino? gaat over alles dat Heino zo’n boeiend dorp maakt. Het nieuws, de verhalen en beelden benadrukken dat het in Heino goed toeven is. Hoezo Heino? geeft een unieke kans om de bijzondere kwaliteiten van Heino bij een breed publiek onder de aandacht te brengen.

Algemeen

Colofon
Disclaimer
Privacy
Adverteren
Contact

© Hoezo Heino? Laat mensen meegenieten!
Hoezo Heino? is een onderdeel van N35 Creatief BV.
  • WELKOM TERUG

    Al een gebruiker? Log in met je gebruikersnaam.

    Onthoud mij

    WACHTWOORD VERGETEN

    WACHTWOORD VERGETEN

    Vul je gebruikersnaam of e-mailadres om het wachtwoord te resetten.

    INLOGGEN