• Nieuws
  • Rubrieken
    • Hoezo Hart voor Heino
    • Hoezo Beroemd
    • Hoezo Cultuur
    • Hoezo Topsport
    • Hoezo Wandelen
    • Hoezo Wonen
  • Advertorials
  • Adverteren
  • Contact
Hoezo Heino?
Hoezo Heino?

  • Nieuws
  • Rubrieken
    • Hoezo Hart voor Heino
    • Hoezo Beroemd
    • Hoezo Cultuur
    • Hoezo Topsport
    • Hoezo Wandelen
    • Hoezo Wonen
  • Advertorials
  • Adverteren
  • Contact
Home
Nieuws

Bibliotheek Salland opent telefonische hulpdienst

26 april 2020 0 reacties
Bibliotheek Salland opent telefonische hulpdienst

De Bibliotheek helpt je online communiceren

De maatregelen tegen het coronavirus zorgen ervoor dat we veel thuis zijn. Meer dan ooit speelt het leven zich af via internet. De Bibliotheek Salland is er ook – juist – nu voor mensen die online willen meedoen. Via onze nieuwe helpdesk is er deskundige ondersteuning voor iedereen die dit wil en daarbij een klein beetje hulp kan gebruiken.

Contact onderhouden met familie en vrienden kan met videobellen. Dat is niet zo moeilijk als sommigen denken. De bibliotheek heeft een duidelijke handleiding, die voor iedereen te volgen is. Daarnaast hebben we een nu telefonische helpdesk in het leven geroepen. Een team van vrijwilligers helpt je – op veilige afstand – om je stappen op het internet te zetten. Daarnaast blijven we cursussen aanbieden. Om te leren werken met digitale overheidsdiensten is er de cursus Digisterker. Deze is nu online te volgen. Dat geldt ook voor Walk&Talk, de maandelijkse bijeenkomst voor mensen die op zoek zijn naar nieuw of ander werk. Ook is er een uitgebreid aanbod aan andere oefenprogramma’s te vinden.

De helpdesk is te bereiken per telefoon en via de website. Wie het centrale nummer van de Bibliotheek Salland belt, 0572–363637, kan zijn vraag stellen en wordt binnen drie werkdagen teruggebeld door een van de vrijwilligers rond de Bibliotheek.

Alle informatie is ook te vinden op www.bibliotheeksalland.nl/helpt.

 

Delen:

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Vorig artikel Concept-Omgevingsvisie gemeente Raalte ter inzage
Volgend artikel Online enquête over inrichting nieuwbouwlocatie Heino

Martijn

Gerelateerde berichten
InHeino: nieuw platform voor toerist, recreant én (nieuwe) Heinoër

InHeino: nieuw platform voor toerist, recreant én (nieuwe) Heinoër

3 december 2025
ASN Bank & Erwin Otten Advies bundelen krachten in Heino

ASN Bank & Erwin Otten Advies bundelen krachten in Heino

1 december 2025
Doe mee, denk mee en werk mee aan InHeino!

Doe mee, denk mee en werk mee aan InHeino!

24 november 2025
Meest gelezen
Bakkerij Van der Most: waar vernieuwing en vakmanschap samenkomen
Advertorials

Bakkerij Van der Most: waar vernieuwing en vakmanschap samenkomen

1 dec 20251023
“Ik houd niet van half werk, ik geef altijd 110 procent”
Hoezo Topsport

“Ik houd niet van half werk, ik geef altijd 110 procent”

3 dec 2025717
Huidtherapie Heino straalt in het hart van het dorp
Advertorials

Huidtherapie Heino straalt in het hart van het dorp

1 dec 2025653
Contact

Heb je suggesties, vragen, complimenten of klachten over de Hoezo Heino?

Stuur een bericht!

Adverteren?

Hoezo Heino nodigt adverteerders uit om zich te profileren en te presenteren met bijzondere en stijlvolle uitingen. Bel of mail ons voor meer informatie.

Of ga naar onze contactpagina!

Laat mensen meegenieten!

Hoezo Heino? gaat over alles dat Heino zo’n boeiend dorp maakt. Het nieuws, de verhalen en beelden benadrukken dat het in Heino goed toeven is. Hoezo Heino? geeft een unieke kans om de bijzondere kwaliteiten van Heino bij een breed publiek onder de aandacht te brengen.

Algemeen

Colofon
Disclaimer
Privacy
Adverteren
Contact

© Hoezo Heino? Laat mensen meegenieten!
Hoezo Heino? is een onderdeel van N35 Creatief BV.
  • WELKOM TERUG

    Al een gebruiker? Log in met je gebruikersnaam.

    Onthoud mij

    WACHTWOORD VERGETEN

    WACHTWOORD VERGETEN

    Vul je gebruikersnaam of e-mailadres om het wachtwoord te resetten.

    INLOGGEN