• Nieuws
  • Rubrieken
    • Hoezo Hart voor Heino
    • Hoezo Beroemd
    • Hoezo Cultuur
    • Hoezo Topsport
    • Hoezo Wandelen
    • Hoezo Wonen
  • Advertorials
  • Adverteren
  • Contact
Hoezo Heino?
Hoezo Heino?

  • Nieuws
  • Rubrieken
    • Hoezo Hart voor Heino
    • Hoezo Beroemd
    • Hoezo Cultuur
    • Hoezo Topsport
    • Hoezo Wandelen
    • Hoezo Wonen
  • Advertorials
  • Adverteren
  • Contact
Home
Geen categorie

Bijna honderd sollicitanten na wervingscampagne voor brandweervrijwilligers

4 december 2019 0 reacties
Bijna honderd sollicitanten na wervingscampagne voor brandweervrijwilligers

De nieuwe wervingscampagne ‘Wat doe jij over 4 minuten’ is een groot succes gebleken. In de maand november solliciteerden 94 mensen naar de functie van brandweervrijwilliger voor de brandweerpost bij hun in de buurt. De komende weken krijgen zij te horen of ze door mogen naar het selectietraject.

De sollicitanten die voldoen aan de voorwaarden, ontvangen een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek. Op basis van het kennismakingsgesprek mogen de geselecteerde kandidaten deelnemen aan de selectiedag. Tijdens de selectiedag wordt aan de hand van een aantal testen gekeken of het brandweervak bij de kandidaat past. Vervolgens wordt er een definitieve selectie gemaakt. Deze selectie ondergaat de aanstellingskeuring om te kijken of zij echt geschikt zijn als brandweervrijwilliger. Met deze keuring is onder andere te zien of de medewerker voldoet aan de bijzondere eisen die het werk stelt en of het werken in de functie geen ongewenste risico’s voor de vrijwilliger zelf, voor collega’s en voor derden met zich meebrengt. Als de kandidaat de hele selectieprocedure goed doorloopt, wordt hij of zij aangesteld en aangemeld voor de tweejarige opleiding Manschap.

watdoejijover4minuten

De nieuwe wervingscampagne ‘wat doe jij over 4 minuten’ is de vervanger van de campagne ‘Maak jij het uit’. De campagne is ontwikkeld om de veelzijdigheid van het brandweervak in beeld te brengen. In slechts een paar minuten tijd kan de dag van een brandweerman of –vrouw er ineens heel anders uitzien. Daarnaast heeft de campagne zijn naam te danken aan de gemiddelde aanrijtijd van vier minuten, die veel posten hanteren.

29 posten
Dit jaar zocht Brandweer IJsselland vrijwilligers voor de posten: Balkbrug, Bergentheim, Dalfsen, De Krim, Dedemsvaart, Deventer, Genemuiden, Giethoorn, Hardenberg, Hasselt, Heeten, Heino, IJsselmuiden, Kampen, Kuinre, Lemelerveld, Luttenberg, Nieuwleusen, Oldemarkt, Olst, Ommen, Raalte, Steenwijk, Vollenhove, Welsum, Wesepe, Wijhe, Zwartsluis en Zwolle.

Delen:

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Vorig artikel Fysiotherapie Heino: voorkeurshouding is nu nog beter te behandelen
Volgend artikel Waddenbundel ‘Aangespoelde verhalen’ nu verkrijgbaar

Martijn

Gerelateerde berichten
Gevraagd: creatief talent voor Kunst in de Kerk tijdens Pompdagen (20 - 24 augustus)

Gevraagd: creatief talent voor Kunst in de Kerk tijdens Pompdagen (20 - 24 augustus)

15 mei 2025
Een nectar-kroeg voor vlinders

Een nectar-kroeg voor vlinders

19 september 2024
Woodland: ‘Ik denk wel dat ik het kan’

Woodland: ‘Ik denk wel dat ik het kan’

16 juli 2024
Meest gelezen
“We organiseren het feest met plezier,  maar we kunnen het niet alleen”
Hoezo Hart voor Heino

“We organiseren het feest met plezier, maar we kunnen het niet alleen”

25 nov 20251906
Kari’s Crackers laat mensen leren, groeien en bloeien
Advertorials

Kari’s Crackers laat mensen leren, groeien en bloeien

26 nov 20251362
“Grand Café de B. heeft het mooiste terras van het dorp”
Advertorials

“Grand Café de B. heeft het mooiste terras van het dorp”

28 nov 20251344
Contact

Heb je suggesties, vragen, complimenten of klachten over de Hoezo Heino?

Stuur een bericht!

Adverteren?

Hoezo Heino nodigt adverteerders uit om zich te profileren en te presenteren met bijzondere en stijlvolle uitingen. Bel of mail ons voor meer informatie.

Of ga naar onze contactpagina!

Laat mensen meegenieten!

Hoezo Heino? gaat over alles dat Heino zo’n boeiend dorp maakt. Het nieuws, de verhalen en beelden benadrukken dat het in Heino goed toeven is. Hoezo Heino? geeft een unieke kans om de bijzondere kwaliteiten van Heino bij een breed publiek onder de aandacht te brengen.

Algemeen

Colofon
Disclaimer
Privacy
Adverteren
Contact

© Hoezo Heino? Laat mensen meegenieten!
Hoezo Heino? is een onderdeel van N35 Creatief BV.
  • WELKOM TERUG

    Al een gebruiker? Log in met je gebruikersnaam.

    Onthoud mij

    WACHTWOORD VERGETEN

    WACHTWOORD VERGETEN

    Vul je gebruikersnaam of e-mailadres om het wachtwoord te resetten.

    INLOGGEN